Dienst na verkoop
Wij hopen natuurlijk dat je steeds 100% tevreden bent met jouw bestelling. Mocht er zich toch een probleem voordoen, dan kan je op onze service vertrouwen. Je kan je bestelde product retourneren naar ons indien het product niet helemaal voldoet aan je verwachtingen.
Uitzondering op het retourrecht
Geneesmiddelen en medische hulpmiddelen mogen enkel geretourneerd worden in geval van een beschadigd of foutief geleverd product.
Daarnaast is er geen retour toegestaan van verzegelde goederen die niet geschikt zijn om te worden teruggezonden om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne en/of producten waarvan de verpakking na levering reeds werd geopend.
Terugzending
Indien je 1 of meerdere items wenst te retourneren dan dient dit te gebeuren binnen de 14 kalenderdagen na ontvangst van uw pakket. Als je een product wenst terug te sturen dient dit in de originele staat en verpakking naar ons teruggezonden te worden. Als Pharmazone niet verantwoordelijk is voor de reden van retour (namelijk wanneer de retourreden anders is dan beschadiging of levering van een foutief product), zijn de kosten voor het terugzenden van het pakketje voor uw rekening.
Neem contact met ons op via e-mail op [email protected] om een retour aan te vragen.
Verkeerd item ontvangen of is uw pakketje beschadigd?
Wij verontschuldigen ons voor het ongemak. Gelieve ons te contacteren via e-mail op [email protected] met vermelding van het ordernummer en een foto van het beschadigde of verkeerde product. Wij doen ons best om dit zo snel en efficiënt mogelijk voor jou recht te zetten.
Terugbetaling
Van zodra we jouw teruggezonden pakketje opnieuw ontvangen hebben en het product in de originele staat geretourneerd werd mag je de terugbetaling verwachten. De terugbetaling gebeurt ten laatste binnen 14 dagen na ontvangst van de goederen door overschrijving op het rekeningnummer waarmee de bestelling oorspronkelijk geplaatst werd.
Geschillenbeslechting
Heb je een klacht of suggestie? Laat het ons zo vlug mogelijk weten via mail. Wij doen er alles aan om jouw klacht te verhelpen. Omschrijf je probleem zo duidelijk en gedetailleerd mogelijk zodat we je zo goed mogelijk kunnen helpen.
Je kan je ook richten tot het Europese platform voor online-geschillenbeslechting, het ODR-platform. Alle Europese consumenten met een probleem over een online-aankoop kunnen hier hun klacht indienen.